Перелік питань для аналізу навчального та науково-методичного апарату підручників за результатами апробації
1.Зміст:
1.1. Відповідність чинній програмі;
1.2. Врахування вікових особливостей, доступність змісту і мови підручника;
1.3. Загальна характеристика науковості викладу навчального матеріалу;
1.4. Спрямованість навчального матеріалу на формування: ключових і
предметних компетентностей;
мотивації навчання;
світоглядних позицій;
1.5. Використання інноваційних педагогічних технологій;
1.6. Оптимальність розподілу матеріалу відповідно до норм навчального часу;
1.7. Відповідність підручника принципам систематичності, наступності і
логічної послідовності викладу матеріалу;
1.8. Якість та доцільність ілюстративного матеріалу (схеми, таблиці,
малюнки, рисунки, фотознімки);
1.9.
Використання засобів виразності і
образності мови для посилення емоційного впливу навчального тексту.
2.1. Відповідність системи питань, завдань, вправ вимогам Державного
стандарту загальної освіти;
2.2. Наявність завдань різного ступеня складності;
2.3. Різноманітність та оригінальність завдань;
2.4. Спрямованість на розвиток: логічного мислення; пізнавальної активності;
творчих здібностей;
2.5.
Методична цінність ілюстративного
матеріалу.
3.1. Якість естетичного оформлення;
3.2. Спрямованість на розвиток естетичного смаку;
3.3.
Дотримання гігієнічних,
поліграфічних вимог (шрифт, формат, вага)
5. Висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар