субота, 10 вересня 2016 р.

Контрольна робота:«Вступ» 8 клас

Контрольна робота по темі:«Вступ»
Варіант І
1.              Узагальніть в одну групу терміни: серцевий м'яз, скелетні м'язи:
а) клітина;    б) тканина;     в) орган;     г) органела.
2.      Укажіть тканину, яка є складовою верхнього шару шкіри:
а) епітеліальна;  б) сполучна;  в) м'язова;  г) нервова.
3.              Виберіть властивість, притаманну м'язовій тканині:
а) збудливість і скоротли­вість;
б) збудливість і здатність утворювати секрети;
в) здатність утворювати гормони;
г) здатність транспортувати кисень.
4.      Укажіть основну функцію, яку виконує опорно-рухова система:
а) опорна;    б) секреторна;    в) транспортна;    г) гуморальна.
5.          Укажіть ознаку живої системи, пов'язану з реакцією організму на дію зовніш­ніх і внутрішніх подразників:
а) рівнивість; б) розмноження; в) подразливість; г) обмін речовин.
6.              Виберіть чинники, які сприяють здоров'ю:
а) раціональне харчування;      б) трива­ле перебування біля телевізора;
в) постійне психічне перенапруження;     г) куріння.
7. Установіть відповідність між органами або їхніми складовими і тканинами, які пере­важають у цих органах.
А підшлункова залоза     1 нервова тканина
Б головний мозок            2 багатошаровий плоский епітелій
В епідерміс шкіри            3 скелетний м'яз
Г серце                             4 залозистий епітелій
                                              5 тканина внутрішнього середовища
8.      Установіть відповідність між функціями організму та апаратами їх вимірювання.
          А робота серця.                             1 тонометр
     Б рівень артеріального тиску           2 глюкометр
     В рівень глюкози в крові                  3 електрокардіограф
     Г знімки внутрішніх органів            4 рентгенівський апарат
5        електроенцефалограф
     9. Установіть послідовність рівнів структурної організації від найменш складного до більш складного:
а) тканина; б) клітина; в) орган; г) організм.





Контрольна робота по темі:«Вступ»
Варіант ІІ
1.              Укажіть ряд хімічних елементів, які складають основу структури різних органічних сполук: 
 а) О, С, N. Р;          б) С, О, N. Мg          в) С, Н, О, N;         г) N. С, Fе, Сa.
2.              Позначте науку, що вивчає функції внутрішніх органів та організму в цілому:    
а) гістологія;       б) фізіологія;          в) анатомія;        г) цитологія.
3.       Виберіть тканину, якій властиві збудливість і провідність:
          а) епітеліальна; б) сполучна; в) скелетна; г) нервова.
4.              Укажіть тканини, які переважають у складі опорно-рухової системи:
а) м'язові та сполучні;     б) кісткова та хрящова;
в) епітеліальна та нервова;     г) епітеліальна та сполучна.
5.              Укажіть основну функцію, яку виконує кровоносна система:
а) транспортна;    б) секреторна;   в) рефлекторна;   г) видільна.
6.              Укажіть властивість організму людини, яка характеризує здатність пристосо­вуватися до змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі: 
 а) цілісність;    б)  здатність до рухів;   в) формування адаптацій;  г) здатність до розмноження.
7. Установіть послідовність рівнів структурної організації від найменш складного до більш складного:
а) тканина; б) клітина; в) орган; г) організм.
8.      Установіть відповідність між фізіологічними системами та їхніми функціями.
А дихальна           1 гуморальна регуляція
Б травна                2 газообмін
В кровоносна       3 живлення організму
 Г видільна            4 забезпечення органів поживними речовинами і                                                                                                   виведення з організму продуктів обміну
9.      Установіть відповідність між функціями організму та апаратами їх вимірювання.
         А робота серця.                             1 тонометр
     Б рівень артеріального тиску         2 глюкометр
     В рівень глюкози в крові               3 електрокардіограф
     Г знімки внутрішніх органів         4 рентгенівський апарат
                                                           5        електроенцефалограф        

Немає коментарів:

Дописати коментар